Rozwiązanie konkursu literackiego „My Body My Rights” – pozwól mi decydować

mybody

Co łączy teorię bytu Empedoklesa i zwycięską pracę w konkursie „My Body My Rights” Pozwól mi decydować? Są to żywioły.  Poprzez ziemię, wodę, powietrze i ognień laureatka konkursu, osiemnastoletnia Aleksandra z Warszawy przedstawiła w swoim opowiadaniu problem homoseksualizmu. Pani Aleksandrze serdecznie dziękujemy za udział w konkursie i gratulujemy wygranej, a wszystkich czytelników zapraszamy do zapoznania się ze zwycięską pracą.

Fragment pracy „Problem homoseksualizmu” cześć III pt. Ogień

„Ogień”

Maluję obraz. A raczej oddaję się obrazowi. Wybieram najdelikatniejsze pastele i kieruję swoje spojrzenie na północne, stare okno. Obie drżymy z zimna. Jest listopadowy poranek, a ona pozuje mi w lekkim jak mgiełka swetrze. Stare kalosze suszą się po naszym wczorajszym spacerze. Niecierpliwi się, chce napić się kawy, ale jej nie pozwalam. Chcę uwiecznić właśnie tę chwilę. Moment, gdy cichutko przeszła koło mnie i sięgnęła po słoik konfitury z róży. Moment, gdy rozpiera mnie duma, że ją rozpoznałam. Moment, gdy krótkim ruchem ust zakreśliła na zawsze „kocham Cię”, opatulając się mocnej tym dziurawym, brzydkim swetrem.

Gdy wybija południe, pomagam jej spakować się. Wraca do rodzinnego miasta, gdzie studiuje. Znowu przez pięć dni się nie zobaczymy. Obiecuje, że zaprosi mnie do siebie do domu, zarezerwuje bilety do kina i zrobimy ciasto przepisu jej mamy. Przytulam ją. Czekam.

pełna wersja opowiadania „Problem homoseksualizmu” znajduje się pod tym linkiem.

Posted on Marzec 9, 2015, in AI Lublin. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

